כל אחד מאיתנו זקוק לפחות ל-6 שעות שינה בלילה, וישנם מחקרים רבים אשר טוענים שאנחנו זקוקים ליותר מכך. הטענה הרווחת היא שזמן השינה האידיאלי עבורנו הוא 8 שעות, אחרת אנחנו לא יכולים לתפקד באופן סביר במהלך היום.

חוסר שינה בלילה יכול להוביל להתמודדות עם הפרעות שונות, למשל, חוסר ריכוז, הפרעות אכילה, עצבנות, דיכאון ועוד. התמודדות עם בעיות שינה מובילה אותנו להתמודד עם בעיות נוספות אשר משפיעות על התפקוד היומיומי שלנו. הרבה פעמים אנחנו מגיעים למצב מתח נפשי כתוצאה מחוסר שינה בלילה, אף על פי שלא פעם דווקא אותו מתח נפשי מוביל להתמודדות עם בעיות שינה, כלומר הוא זה שגורם לנו לחוסר שינה בלילה. במילים אחרות, מדובר במעגליות אשר בשביל להתמודד איתה יש לטפל בכל הגורמים אחרת היא עלולה לחזור או להתעצם.

חוסר שינה בלילה יכול לנבוע מסיבות שונות כאמור, לא פעם זה נובע ממתח נפשי, דיכאון, לחצים בעבודה או במסגרות אחרות, כאבים פיזיים ועוד. התמודדות עם בעיות שינה דורשת התמקדות בכל אחד מהגורמים שמוביל לכדי מצב זה. לשם כך נדרש אבחון ראשוני של הבעיה ולאחר מכן יש לבחון כיצד ניתן לטפל בה.

צריך לומר, התמודדות עם בעיות שינה היא איננה תופעה של מבוגרים בלבד או צעירים בלבד, אלא זו תופעה רחבה שלא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים איתה. זה נכון גם לגבי טיפול במתח נפשי שמוביל לחוסר שינה בלילה. כלומר, אי אפשר להציג כאן תסמינים של גיל או של מאפיינים פיזיולוגיים מסוימים בהכרח. מאחר ומדובר באלמנטים נפשיים לא פעם, הרי שמדובר בתופעה רחבה שגברים ונשים, בכל הגילאים מתמודדים איתה.

לשם התמודדות עם בעיות שינה, יש לעבור אבחון אצל גורם מקצועי ואז להחליט כיצד לטפל בבעיה. פעמים רבות הטיפול מתבצע באמצעות אלמנטים ועזרים חיצוניים, למשל כדורים או תרופות. אחד הגורמים האידיאליים לטיפול עם חוסר שינה בלילה הם כדורים טבעיים, כלומר כדורים עשויים מצמחי מרפא, כך ניתן להתמודד עם הבעיה מבלי להשתמש בתרופות עם חומרים כימיים כאלה ואחרים.

לסיום אתם מוזמנים לפנות אלינו, אל "פרופסור מצ'נאלי בע"מ" אשר מציע להם את רקסילון, כדור טבעי לטיפול במתח נפשי וכן לחוסר שינה בלילה. אצלנו תקבלו את כל המידע המקיף בתחום. אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או בטלפון ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם.

 
לייעוץ מקצועי יש לחייג ל- 072-33-80-667
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור אליכם בהקדם
072-33-80-667
למידע נוסף חייגו

חוסר שינה בלילה